Functioneel beheerder ArcGIS Enterprise en Geoweb
Geo-informatie speelt een zeer belangrijke rol binnen de ODMH: bij ons geldt echt “alles is geo”! Als Functioneel beheerder zorg je dat medewerkers van de ODMH in Gouda dagelijks met informatieproducten voor het verlenen van vergunningen, het houden van toezicht of het geven van adviezen kunnen werken. Maar ook inwoners weten onze informatieproducten goed te vinden, denk bijvoorbeeld aan de Atlas Bodem waarmee we ons digitale bodemarchief openbaar ontsluiten.
Bij de ODMH werken we elke dag aan het verder verbeteren van onze geo-informatievoorziening. Wil je als functioneel beheerder daaraan bijdragen en zoek je een zelfstandige functie, met ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen, bij een organisatie waar goed (geo)gegevensbeheer hoog op de agenda staat? Dan is dit wat voor jou!
Functioneel beheerder ArcGIS Enterprise en GeoWeb
32 - 36 uur
De zeven medewerkers binnen het cluster Functioneel en Gegevensbeheer beheren o.a. het DMS, de VTH-applicatie, het bodeminformatiesysteem, het (geo)datawarehouse en de GIS-infrastructuur van de ODMH. Ook de koppelingen naar landelijke voorzieningen als het Omgevingsloket Online, PDOK en (geo)basisregistraties worden door het cluster beheerd.
Wat ga je doen?
- Je beheert de GIS-infrastructuur en geo-data van de ODMH;
- Je verbetert op basis van signalen vanuit de organisatie en op eigen initiatief de (geo-)informatievoorziening;
- Je zorgt voor integratie van GIS in andere systemen van de ODMH en vice versa;
- Je adviseert collega’s bij het toepassen van GIS en geo-informatie, zowel op kantoor als mobiel;
- Samen met de andere collega’s beheer je het applicatielandschap van de ODMH.
Wie zoeken wij?
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt kennis van en ervaring met functioneel beheer in z’n algemeenheid (bijv. BiSL) en van functioneel en gegevensbeheer van geo-data en GIS-applicaties in het bijzonder;
- Je hebt kennis van en ervaring met het beheren van ArcGIS Enterprise en GeoWeb;
- Je hebt kennis van en er ervaring met ArcGIS Pro (of ArcGIS/ArcMap) en geodatabases;
- Kennis van en ervaring met Microsoft SQL, FME en Python is een pré;
- Je bent een betrokken en enthousiaste collega die goed kan communiceren (zowel mondeling als schriftelijk);
- Je kunt zelfstandig binnen een team werken!
Waarom jij kiest voor werken bij de Omgevingsdienst Midden-Holland?
Wil jij een baan die ertoe doet? Dan is een baan bij de ons echt iets voor jou.
Wij willen dat inwoners en ondernemers nu én in de toekomst in een veilige, duurzame en gezonde omgeving kunnen wonen en werken.
Via Werken bij ODMH - Omgevingsdienst Midden-Holland kan je meer zien over ons mooie werk.
Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met ongeveer 200 collega’s. We bieden goede arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden, thuiswerkmogelijkheden en ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
Verder bieden wij
- Een salaris van maximaal € 4.671,- bruto per maand (CAO SGO, schaal 10) bij een 36-urige werkweek. Doorgroei naar de uitloopschaal (10A, maximaal € 5.021,-) is mogelijk.
- Als het van beide kanten bevalt gaan wij graag een langdurige samenwerking met je aan.
- Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% in aanvulling op je salaris dat je kan opnemen wanneer het jou uitkomt.
- Een online leeromgeving via GoodHabitz die altijd voor jou beschikbaar is met een gevarieerd aanbod op het gebied van kennis en vaardigheden.
- Een fiscaal gunstig vitaliteits- en duurzaamheidsbudget.
- Regelmatig informele activiteiten zoals gezondheidsevenementen, afdelingsuitje en een gezellig eindejaarsfeest.
- De ODMH te Gouda is goed bereikbaar, zowel met de trein als met auto.
- Ons parkeerterrein heeft parkeerplekken met elektrische laadpalen.
Ben je enthousiast geworden?
Solliciteer vóór maandag 16 januari 2023 via dit formulier.
Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten en nemen contact met je op om kennis te maken. Dit kan ook al voor de sluitingsdatum zijn.
Heb je vragen?
Bel voor vragen over de functie met Nol Witte, coördinator FAB, via 088 - 54 50 113. Of stuur hem een mail via nwitte@odmh.nl. Als je het leuk vindt kun je met Nol afspreken om samen een kopje koffie te drinken.
Bel voor informatie over de sollicitatieprocedure met Marie-Louise Henket,
HR-adviseur via 088 - 54 50 301. Haar werkdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag tot 12 uur en vrijdag.